Tuesday, May 19, 2009

write... right.

Ini bukan tagged. Ini aku dah bosan dan cuba menaip sesuatu. (sebenarnya aku penat. penat menunggu).

List down any 3 things that crossed your mind for each word below:

Holy.
1. Holy Grail.
2. Holywood (album Marilyn Manson)
3. Holy sh*t.

Ayu.
1. Mas IdAYU.
2. Mas Cotek.
3. Terminator Salvation.

John Cusack.
1. High Fidelity.
2. Igor.
3. Hati Kering.

Hump.
1. My Hump, My Hump, My Hump... My Hump!.
2. Eva Longaria. (betul ke nama dia ni, Ain?)
3. Si Bongkok Tanjung Puteri.

Harian Metro.
1. Picisan.
2. Gadis kuaci.
3. Pembantu Makmal.

2 comments:

ainfazrin said...

Hehe. It's Eva Longoria.
Longaria tu apa yang longgar nye bang? haha.

Anonymous said...

err..apa kena mengena Ayu dgn Terminator Salvation?
aghhhhh!!! aghhhh aku x paham!!!!!

err..akulah rakan ko di kamunting. no aku maxis 012/5856107 dan ada satu no lagi yg aku x begitu hafal.
nanti aku sms kat ko.
tapi ko masih guna no 9790 lagi ke?
adakah??