Thursday, April 9, 2009

libido malam jemaat.

earwax remover : semua lagu setan setan, woaarghhhh!!!... (metal sign)

pagi tadi, aku membatalkan niat untuk ke kluang, kerana terlewat bangun. jadi rancangannya, pagi ini lah... lepas siap menulis entri ini. (sambil lihat jam tepat pukul 2.20 pagi).

petang, pergi makan kat damansara alif. (macam kat kl je bunyi, walhal kat kempas je).

kemudian, telefon berbunyi... ouh, ini seriussss... kena tolong dia... Linny, Tuck, dan Ming Ming juge, wanderpets datang membantu...

(hahaha.. serius kelakar dowh, kalau kat KB ni, dah kelakar abes dah.).

ye, saya mengarut.

berikut adalah caption perbualan dalam talipon petang tadi.

Encik Eddy : salam bro. ada mana?
Encik Syah : aku ada kat jb, tengah makan.
Encik Eddy : bagus, malam ni aku datang rumah kau, mau mintak tolong sikit.
Encik Syah : okreeet... datang lah.

kemudian tepat pukul 10.30 malam, Encik Eddy datang. membawa sebiji pendrive, dan mahu bantuan aku mengedit flyer gig pada 18 hapril ini.

wah, aku kembali mengedit edit gambar.
wah, aku kembali mendengar muzik muzik setan.
wah, aku penat.

tapi kepenatan itu berbayar dengan hasilnya yang aku rasa cukup enak... yeah.

yeah... jangan lupa datang.

aku ada.

dengan kamera di tangan.

WARRRGGHHHHHH......



chill bro.

1 comment:

afad said...

haterodox best..support kawan hahaha.