Tuesday, March 24, 2009

menulis picis sambil menunggu sang supir.

Pokloh mengejut lamunan rambang aku.

"you sure about your statement? loads of mah malay friends pun kata dark night is boring, although I felt that bukan la boring cuma quite complicated for superhero movie genre.."

aish... Pokloh berbicara tentang status YMku yang terang terang mengutuk Watchmen the Movie. Iye, aku yakin sesiapa pun yang pernah baca Watchmen the Novel, (setelah/sebelum menonton filem itu) akan berkata... "mana pergi sotong yang hebat berwarna hijau itu?"... Yikes!.

Love it or Hate it. Semua ada bunyi tentang Watchmen The Movie.

(aku tetap tak suka lagu MCR di hujung filem. Malah aku masih berharap Smashing Pumpkins bawak TheBeginningIsTheEndisTheBeginning seperti dalam promo trailer). Dr Manhattan "bird2" jugak di blurkan bagi audiences di Malaysia, hahaha... mgkin terlalu kecik, bagi saiz Dokter yg begitu agung. hahaha... lagi sekali.

Kring Kring.

Telefoooooon.... telefooon berbunyi...
hahaha

eh, sang supir datang.
Mari naik Xtrail balik ke kantor.

Jom Jom.

1 comment:

Poklah Sc said...

bahahaa... aku sendiri pun dah lupa kes ni...