Thursday, January 1, 2009

Batuk di tangga.














what's hot? : Sedang cuba mencuri masa untuk menonton Bedtime Stories.
what's not? : Sibuk, sibuk dan sibuk.




earwax remover : The Cure - Just Say Yes.


Selamat tahun baru Masehi 2009.


Aku baru saja menerima tugasan menimbun untuk tahun ini.


ding! ding! ding!


I need a rest. Really.


Dah macam robot aku berkerja sekarang.


8.30pg - 5.30ptg. Setiap hari.


Isu di sekitar pejabat masih sama.


ouh ye.


Aku baru membeli The Cure - Greatest Hits. album lama. dari dulu aku nak beli, tapi masa tak mengizinkan. sempat jugak mendonlod klip videonya, ikhsan dari rerakan di Machey dulu kelmarin.

Bezanya album ini dgn original cuts ialah ketiadaan lagu di track 7 - killing an arab. itu sahaja. selebihnya adalah sama dan berterusan.

Nanite. nak layan Just like heaven lagi sekali.

(ini post sudah seminggu usianya, tapi layankan lah)


2 comments:

ainfazrin said...

pffffftttttttttttttt.

saya nak lari dari opis. tumpang nyorok kat opis encik,boleh? hahahaha

in.cek.syah said...

boleh boleh boleh.

opis mak lagi dekat, sebelah aje taman bahagia tu.... kita boleh kacau die reramai.

:0

sila bawak kopiO stoner satu cawan.