Thursday, October 9, 2008

F - U IE..

what's hot : rasa macam nak balik kampung ujung minggu ini.
what's not : sakit hati.

earwax remover : Neil Young - Hey Hey My My.

masih tidak terlambat untuk mengucapkan selamat lebaran.
ampun maaf lahir dan batin.

ok.cukup di situ tune hari raya.

aku kena ke office pada raya ke3. sedang ramai sibuk beraya raya.
tune di office, aku datang dgn eid-attire.

aku - baju kurung johor kaler maroon, bersamping, bersongkok. (pinjam abah punya).

usai solat jumaat, aku ke rumah wakbeng. drooling with his nikonD80. curang sekejap. takpelah, aku masih lagi bercinta dengan sang canon. cinta saya... muah muah muah (sambil ciom2 body-nya)

jadi apa sebenarnya tujuan saya menaip blog di malam jumaat ini?

aaa... saya boring. dengan INTERNET EXPLORER. kerana amat terhegeh2. kerana banyak sangat virus yang telah dibuat untuknya.

jadi, kita beralih ke open source.

lalu saya bertukar kepada musang berapi.

laju. dan pantas.

seronok.

marilah bertukarrr.....

p.s : aku sedang dilanda libido malam jumaat. biarkan biarkan... hahaha.

2 comments:

ainfazrin said...

ni dah hari senin. masih dilanda lagi kah?

hahahahahaah.

;P

Anonymous said...

wakakakakakaa...

atokk...aku dah hapdate dah blog aku tu..internet adalah sesuatu yang janggal disini muahahaha sorriii